Лекторій у Русанівському ліцеї
Лекторій у Русанівському ліцеї
9 квітня 2014 року в Русанівському ліцеї (Дніпровський р-н, м. Київ) в рамках Днів науки співробітниками Національного науково-дослідного інституту українознавства та всесвітньої історії було проведено лекторій для старшокласників на тему: «Сучасна наука: вибір, фах, покликання».
Завідувач відділу української філології кандидат філологічних наук Ангеліна Юріївна Пономаренко у своєму виступі «Науковець у добу глобалізації: суспільний запит на пошуки істини» зупинилася на стереотипах у сприйнятті образу вченого в сучасному суспільстві; разом з ліцеїстами спробувала знайти відповіді на питання: хто такий науковець, як стати науковцем в Україні, де може працювати науковець, чи престижно бути науковцем у добу глобалізації. Доповідач не оминула увагою також проблему еміграції українських дослідників за кордон та гостро дискусійну тему реформування академій наук у країнах пострадянського простору.
Науковий співробітник відділу української філології Олександр Анатолійович Хоменко у своєму виступі окреслив основні етапи становлення ННДІУВІ. Давши стислий діахронічний огляд розвитку цієї знаної в Україні та поза її межами наукової установи, Хоменко О.А. зазначив, що набуття нею статусу національної стало як вагомим підтвердженням значення українознавства в процесах сучасного державотворення, так і визнанням тих вагомих результатів аналітичного дослідження феномену України та світового українства, яких досягли науковці Інституту.
«Наукові та освітні стратегії Національного науково-дослідного інституту українознавства та всесвітньої історії» – тема виступу Фєсік Олени Ігорівни, завідувача відділу освітніх технологій, яка презентувала школярам основні напрями наукових досліджень ННДІУВІ, освітню діяльність та проекти Інституту. Учні мали можливість ознайомитися з науковим доробком ННДІУВІ, з конкурсами з українознавства для учнів та студентів.
Педагогічний колектив навчального закладу ознайомив гостей з ліцейними проектами та презентував газету «Ліцейні вітражі». Також були окреслені напрямки співпраці між науковою установою та ЗНЗ.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |